Αξιολόγηση Ικανοποίησης Πελάτών
Οι πελάτες μας συχνά ζητούν στοιχεία που να υποστηρίζουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια ώστε να προσθέσουν περισσότερες γλώσσες ή να διευκολύνουν την διαχείριση τους. Η Paspartu προσπαθεί πάντα να βρίσκεται δίπλα στον πελάτη και να αντιλαμβάνεται τι ακριβώς ζητά από την σχέση του μαζί μας – δηλαδή απο την σχέση του με έναν Πάροχο Πολυγνωσσικών Μεταφράσεων (MLV).
Ως αποτέλεσμα, έχουμε αναπτύξει το δικό μας εσωτερικό σύστημα αξιολόγησης πελατών, με στόχο να βελτιώνουμε συνεχώς τις επιδόσεις μας. Ως εκ τούτου, μετά από την ολοκλήρωση ενός μεταφραστικού έργου τα στελέχη μας επικοινωνούν με τον πελάτη ακολουθώντας πιστά τις εσωτερικές διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών και συζητούν και καταγράφουν τα σχόλια τους σχετικά με την ικανοποίησή τους αναφορικά με τα έργο που έχουν λάβει. Τα κριτήρια που αναλύονται και βαθμολογούνται παρουσιάζονται παρακάτω. Η βαθμολογία υπολογίζεται σε μηνιαία βάση.
Clients Evaluation Grid - Factors | Monthly Calculated Score (Current) |
---|---|
Turnaround Time | 96% |
Cost of Project/Service | 96% |
Quality of Project/Service Delivered | 98% |
Service Level – Performance | 99% |
Use of Translation Management Systems | 93% |
Scalability to Handle Increased demand | 94% |
Industry Specialization | 96% |
Job Tracking and Reporting | 98% |